(JRG) a.k.a Janec'i Ralli Glögi 2019

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn



(JRG) a.k.a Janeci ralli Glögi
2019 tundub, et tuleb palju lubav hoooaeg. Palju on kahe hooaja vahel olnud sahkerdamist. Ammu enam ei mäleta sellist liikumist Pilootide ja kaardilugejate vahel. Selle sega summa suvila taustal on vähemalt kolm meest jäänud töötuks. Graig Breen, Hayden Paddon ja Mads Østberg Nüüdseks peavad olema meeskondade kooseisud paigas. Juba Kuu ajapärast möirgavad mootorid Monte-Carlos



TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: Ott Tänak, Jari-Mati Latvala, Kris Meeke

Toyotas jäkavad kolmest plioodist kaks Ott Tänak ja Jari-Matti Latvala. Lahkunud Esapekka Lappi asemel toodi meeskonda Kris Meeke. Kes lõppenud hooaja keskel Citroenist kingad sai. Sõitjate rivi on suht kõva ja kiire. Kõik sõltud nüüd sellest kas Kris on suuteline sõitma nii, et ei lõpeta oma võistlusi kusagil võsas. Meeskond läheb ründama ja kaitsma oma meeskondliku tiitlit. Kõik kolm sõitjat on võimelised sõitusi võitma. Eks nüüd hooajal saab näha kuidas sisemine meeskonna keemia välja nägema hakkab. Kahtlusi tekitab kui hea wingman on Meeke. Latvala juba tõestas seda, et on igati valmis meekonna mängija. Küsimusi on veel. Kas Toyota sai lahti vaevanud probleemidest radikaga. Kas suudeti se viga parandada. Eks neile küsimustele annab vastuse algav hooaeg. Tänak läheb parandama oma viga mis jäi eelmisel aastal suuresti auto probleemide pärast tegemata


HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: Terry Neuville, Andreas Mikkelsen, Dani Sordo, Sebastien Loeb
Hyundais jäid paika kaks sõitjat Terry Neuville ja Andreas Mikkelsen. Lisaks toodi juurde jõudu Sebastien Loebi näol. Ning tagalat kaitseb Dani Sordo. Loeb ja Sordo jagavad autot. Sordo sõidab kaheksal etapil. Ning Loeb kihutab kuuel etapil. Siit meeskonnast sai kingad paraku Paddon. Kelle jaoks lihtsalt ei jätkunud kohta. Aga olen arvamusel ja jäängi selle juurde, et Paddoni töötuks jäämises on süüdi Mikkelsen. Mees oli lõppenud hooajal oma haleda varju hale vari. Aga näe ikka sai täis hooaja. Hyundai läheb oma sõitjate riviga kindlasti püüdma Meeskondliku tiitlit. Ning Neuvillele individuaalset tiitli. Saab näha kui kiiresti suudab Loeb autoga sina peale saada. Ning kui palju ta hakkab kaarte segama tiitli heitlustes. Siiralt loodan, et need kaks mees kes autot jagavad suudavad Mikkelsenile ära teha. Võitude peale hakkab suure tõenasusega sõitma ainult Neuville. Võibolla on ka Loeb jälle konkurentsis



M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: Elfin Evans, Teemu Suninen, Pontus Tidemand
M-Spordi ümber käis sagin pärsi pikalt. Kas jätkavad või ei jätka. See võis ka olla selline PR trikk, et hoida meeskonda pildis. Meeskonnast lahkus nüüdseks kuuekorda meister Sebastien Ogier. Jättes juttude järgi M-Sporile suure majandusliku augu. M-Sport on hooaega alustamas suuresti noore kooseisuga. Ainsana on terve hooaja kaasa sõitnud ja omab suuri kogemusi on Evans. Suninen läheb sõitma teist hooaega. Samas aga oma esimest täis hooaega. Tidemand on kaasa teinud WRC autoga vaid ühe etappi. Tidemand teeb kaasa hooaja kaks esimest rallit. Eks siis ole näha tulemustest kas saab veel võimaluse mõnel rallil kaasa teha. Põhiliselt on M-Sport väljas kahe autoga Seega ei näe seda meeskonda kaasa mängimas meeskondlku tiitli jagamisel. Üks suur muudatus on meeskonnas veel. Nimelt pani papa Wilson oma ameti maha. Uueks meeskonna juhiks sai Millener. Noorelt kooseisult ootaks stabiilset sõitu punktidele. Sisimas loodan, et Tidemand teeb nendel kahel rallil Sunineni ja Evansi selja prügiseks. Siis on ehk lootus saada veel WRC autoga rallisi sõita. Aga selleks tuleb meeskonna kaaslased üle sõita.


CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: Sebastien Ogier, Esapekka Lappi.
Ciroen jäi ilma oma suursponsorist ning tuleval hooajal tullakse välja kahe autoga. Meeskond vahetas välja kogu oma sõitjaterivi. Töötuks jäid Graig Breen ja Mads Østberg. Meeskonda palgati vedama Ogier ning tema wingmaniks Lappi. Kui nüüd Ogier suudaks oma järjekordse tiitli võita siis kordaks ta Juha Kankunenii saavutust tulla meistriks kolmes erinevas meeskonnas. Meeskond on teinud auto juures suuri muudatusi. Ning Ogieri ja Lappi sõnul on auto tunduvalt paremaks läinud. See annab lootust, et Citroen suudab tõusta võitluses Hyundai ja Toyota kõrvale. Kuigi ollakse väljas ainult kahe autoga. Siis õhkõrn võimalus on ka meeskondliku tiitli jahtimises. Aga peamiselt on välja öeldud, et kõik kaardid laotakse Ogieri peale, et ta saaks oma seitsmenda tiitli.

Kokkuvõtteks võib öelda, et Sõitjate tiitli eest võitlevad Neuville Tänak ja Ogier. Sinna võivad veel sekkuda Meeke ja Latvala meeskondliku tiitli eest käib põhiline lahing Toyota ja Hyundai vahel. Ise loodaks, et Citroen ka natuke seal kaarte segaks.

Selleks korraks siis kõik

Janec End And Out
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G chapter 1
Monte Carlo: Ilu ja valu.

2019 hooaeg on saanud oma avalöögi. Ogier jätkas oma Monte võitude seerjat. Nüüd on ta teine mees kes on Monte suutnud võita nelja erineva tootjaga. Esimene oli Walter Rohl.

CITROEN TOTAL WRT
Meeskonna jaoks oi kõik sellel hooajal uus. Meeskond vahetas välja kogu sõitjate rivi. Ning sai Ogierile omale uue sponsori Ogier näitas head kiirust ning andis mõista, et selle autoga on võimalik väga kiirelt sõita. Ogier on vana kaval rebane. Sai kirja ainult kaks katse võitu. Aga just siis kui seda vaja oli. Edasi kontrollis olukorda. Kuigi lasi konkurendi väga lähedale. Lisaks veel viimasel päeval oli tal probleeme gaasipedaliga. Aga suutis siiski oma võidu võtta. Ning tõi Citreonile kohe esimeselt etappilt võidu. Mis oli Citroeni jaoks 100 võit. Lappi nii palju kui sõita sai näitas ka suht korralikku kiirust. Aga kahjuks jäi mootori probleemide pärast raja äärde.
Meeskonnalt Ralli hindele 4+

HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
Meeskond haaras meeskondlikus arvestuses liidri koha. Tänu Neuville teisele kohale ja Loebi neljandale kohale.
Neuvillelt korralik ralli. Kiirus oli hea. Suts jäi puudud. Aga ralli suutis ta põnevaks ajada.
Loeb on ikka imemees. Ta sai väga vähe testida ning kohe esimesel ralli oli ta poodjumi konkurentsis.
Annad Loebile kruvikeeraja ja tükki plekki. Ning ta teeb sulle korsmoselaeva valmis. Temast saab kindlasti must hobune. Kes võib päris palju mõjutada tiitli heitlust.
Mikkelsen tegi seda jälle. Miks seda meest seal hoitakse? Puhtalt oma vea tõttu jäi ralli katki.
Meekonnalt Ralli hindele 4+

TOYOTA GAZOO RACING WRT
Tänak näitas väga head minekut Peale öiseid katseid ta isegi juhtis rallit. Aga siis Reede liikus kõik allamäge. Ära jäetud tähtis katse. siis veel rehvipurunemine. Need probleemid kõik kokku ei andnud võidelda ralli võidu pärast. Laupäeva tegi puhta töö võitis kõik kavas olnud katsed. Üldiselt võttis kokkuvõtteks maksimumi mis võtta andis. Tasuks korralik kolmas koht. Latvalal on ikka mingi probleem. Siis kui on vaja rünnata annab mees just vastupidi aega ära. Positiivse üllatuse tegi Meeke. Esitaks ta ei käkkinud ära. Ning pistis PS
max puktid tasku ja röövis need Tänaku konkurentide eest ära. Ning mis oluline. Siis kui veljed terved püsisid siis näitas ta väga head kiirust. Tema kiirus ja korralik sõit andsid aimdust, et Citroenis polnud kõik asjad korras.
Ralli hindele 4

M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
Meeskonnalt ralli alla igasugu arvestust. Sunineni käkk juba avakatsel. Evans näitas kohati, et suudab konkurentis püsida. Tidemandilt ei oodanud siit rallilt mingit tulemust ega kiirust. Ta oli Montes alles teist korda. Ning esimest korda WRC masinaga. Aga Suninenilt ja Evansit oleks oodanud rohkem. Suninen lõpuks ühe silma PS katselt sai. Evans käkkis ära ja ja sai kirja nulli.
Ralli hindele 2

Nagu Monte Carlos tavaks. Siis ralli tulemuse määrasid rehvid. Nagu Markko Märtin kunagi ütles, et monte on selle mõttes normaalne ralli kus sa sõidad alati vale rehvivalikuga.
Hooaeg tõotab tulla põnev. Rootsis hakkame nägema kahe vanameistri duelli. Tagasi WRC roolis on ka Marcus Grönholm

Kohtume Rootsis

Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G chapter 2

Juba õige pea pannakse mootorid mürisema Rootsi talvistel teedel. On olnud kuulda, et lume olud pidid olema väga head. Kohati on lume paksus üle meetri. Seega esimesl kolmel mehel on ikka väga raske seal head tulemust teha. Ehk siis kusagil alates viiendast teele minajast on juba olud suht head. Tundub, et tuleb samasugune tsenaarjum nagu seda oli eelmine aasta. Rootsi ralli võidab see kes Montes ära käkkis. Hulluks teeb veel asjaolu, et osadele katsetele lähevad Historicud ennem WRC masinaid. Ning nagu teada siis nende rööbe on palju kitsam. Esimestel meestel saab ikka väga raske olema.
Kes võiks Rootsis korralikule tulemusele sõita???
Toon välja kolm meest Loeb, Latvala ja Meeke Nende stardi kohad siis 4,5,6 usun, et nendest kolmest üks tõstab võitja karika peakohale. Samas tagant on tulemas veel musti hobuseid. stardis on ka vanameister Grönhom, ja Mikkelsen Ka nemad võivad olla poodiumile sõitjad. Stardivad nad ju päris tagant otsast. Tõotab tulla väga põnev ralli. Kaks kunagist kanget konkurenti on WRC masinatega stardis. Seda on huvitav vaada kes keda.
Stardis on 14 uue põlvkonna WRC masinat. Kui kokku lugeda WRC2pro ja WRC2 klassi masinad siis R5tega on stardis 23 meest kes sõidavad punktidele. Lisaks on stardis ka JWRC koos kahe meie mehega Roland Poomi ja Ken Torniga


TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: Ott Tänak, Jari-Mati Latvala, Kris Meeke, Marcus Grönholm

Toyota on peale WRC sarja naasmist esmakordselt rajal Nelja masinaga. Kõik neli meest on võimelised poodiumile sõitma. Grönholm ütles, et tema võidu peale sõitma ei hakka. Aga loodab teha oma viimase WRC stardi väga meelde jäävaks. Sellest nelikult on ehk kõige paremad väljavaated võidu peale sõita Kris Meekel. Tema läheb rajale kuuendana. Ning selleks ajaks peaks rada juba piisavalt puhas olema. Ralli võtmeks saab olema Reedene päeav. Kui Tänak seal väga palju ei kaota siis on ka tema kes siib eestlastele esimest rootsi ralli võitu. Samas ka Latvalal on head välja vaated. Kui ta oma Mojo kaasa rootsi võtab.


HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: Terry Neuville, Andreas Mikkelsen, Dani Sordo, Sebastien Loeb
Hyundai läheb Rootsis starti sama rivistusega millega starditi ka Montes. Sellest kolmikust ootaks poodiuile trügimist nii Loebilt kui ka Mikkelsenilt. Sellest kolimkult on kõige paremad väljavaated just Mikkelsenil. Kuna ta stardib rivi lõpust tänu sellele, et Monter põrus. Sama siin, et võtme päevakson Reede kui siin väga palju ei kaotata siis on ka Neuvillel head võimalused oma eelmise aasta võitu kaitsta. Aga selleks peab reede väga hästi minema. Kui MIkkelsen ka siin käkib. Siis usun, et uus boss annab talle kindgad.


CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: Sebastien Ogier, Esapekka Lappi.
Citroen on stardis kahe autoga. Ogier läheb rajale esimesena ja kui lume olud on korralikud siis on raske uskuda, et mees ka siit võidu võtaks. Samas Lappil on korralikuks tulemuseks ideaalsed tingimused. Ta peab Reede tegema suurepärase päeva. Ning siis on kõik teed valla võidu peale sõitmiseks. Loodaks, et tehvika alt ei veal ja mees ise vigu ei tee.


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: Elfin Evans, Teemu Suninen, Pontus Tidemand
Meeskondadest on just Mspordi meestel kõige paremad olud rajale minnes. Kogu tiim sisuliselt põrus montes. Ainukekes montes kõik katsed läbi sõitis oli Tidemand. Tulemus polnud suurem asi. Aga Rootsis olen kindel, et mees näitab teist minekust. Ning kindlasti sekkub punktide jagamisse. Sams loodaks rohkem ka Suninenilt ja Evansilt. Poodimil neid mehi ei näe. Aga loodaks neid näha pukti kohtadesl sõitmas.


Tuleb kindlassti väga põnev tulistamine. Ning JWRC-s ootaks meestelt top viis kohtasi.

Janec
End And Out
 
Viimati :

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G Chapter 2,5

Igavlev Tänak on MM punkti tabeli liider.

Juba pikemat aega on emotsioonid laes. Tänak võitis siis esimese eestlasena rootsi ralli. Ning läks juhtima MM punkti arvestust. Talle ei olenud sisuliselt vastast. Niing nagu mees ise ütles siis hakkas tal vahepeal igav



TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: Ott Tänak, Jari-Mati Latvala, Kris Meeke, Marcus Grönholm

Toyota läks rajale nelja masinaga. Lootsin hingest, et Grönholm on rohkem konkurentsis. Aga pidin pettuma. Selle eest naitasid nii Tänak kui ka Latvala suurepärast kiirust. Latvala küll reede viimasel katsel eksis. Kuid kiirus oli mehel tegelikult hea. Meeke tegi seda mida paluti tõi auto puhtalt lõpuni. Tausks tegelikult korralik kuues koht. Tänak näitas oma puhta ja vigade vaba sõiduga, et talle sellel rallil keegi vastu ei saa. Peale kahte rallilt on Meesksond punktitabeli tipus. Samas Mehhikos on Tänakul raske. Ta läheb rajale esimesena. Ning see tähendab reedel kindlat aja kaotust.



HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: Terry Neuville, Andreas Mikkelsen, Sebastien Loeb
hyundast oi ainuke kes ilma vigadeta sõitis ole vanameister Loeb. Teised pidi ikkagi hangedest osa saama. Neuville läks rajae teisena ning sealt tuli kindlasti osa tema kaotusest. Liikse pingutamise tulemusena müdistas ka tema lumahangedes ringi. Vaatamata sellele suutis mees tõusta kolmandale kohale. Mikkelsen tuli küll suht puhtalt aga vaadates tema stardi kohta, siis nagu hakkas juba lubama. Sellise koha pealt tulles oleks ta pidanud Sunineniga kõva võitlust pidama liidrikoha peale. Poodiumile kobistas vahpeal teiste ära kukkumise tulemsuena. Loeb tegi oma sõitu ja õppis autot rohkem tundma.



CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: Sebastien Ogier, Esapekka Lappi.
Citroen oli väljas kahe autoga. Mõlemal mehel oli kiirus täitsa olemas. Aga oma vead ei lubanud vähemalt ogieril korgeid kohti püüda. Lappi näitas laupäeval ja pühapäeval väga head minekut ja suutis neuville rünnakuid tõrjuda. Ning saavutas rallil teise koha Neuville ees ja Tänaku järgi. ogier olikuni kuuenda katseni enam vähem konkurentsis. Kuid siis tuli eksimus mida Ogieril juhtub suhteliselt harva. Mees sõitis lume valli. Aga kuna seal pealtvaatajaid ei olnud siis sinna ta kinni jäigi. Nii tuligi reedene võisluspäev lõpetada. Laupäeval hakkas mees jälle trikitama, et omale parem satdi koht saada. Selle tulemsuena korjas ta trahvi. Aga ka näitas väga head kiirust. Ning tasuks kolm katse võitu.Ning suurem jagu katseid oli ta oma kiirusega top viies.



M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: Elfin Evans, Teemu Suninen, Pontus Tidemand
M-Sport ford üllatas tõeliselt Suninen oli kuini laupäevani võistluste lidier. Mul on siiraltkahju,etta sellsie tobeda vea sisse lasi ja tabeli kukkus kaugele. Evans näitas ka väga korralikku kiirstu ehk kinldasti lõigati kasu oma stardi kohtade tõttu. Aga ikkagi minek oli üle ootuste kena. Tasuks viies koht. Panen käe südamele ja ütlen, et ainus pettumus meeskonnas oli Tidemand. Montes oli kaotus suur. Lootsin,et rootsis on pinnas kodusem ja mees näitab top kuue aegasi. Kuid ei mingisugust kiirust. Loodame, et kuulujutud vastavad tõele ja mees saab veel kuus rallit kaasa teha.

Üldiselt oli suht põnev ralli.
Kohtume Mehhikos.

Janec End And Out
 
  • Meeldib
Reactions: Indrek

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G chapter 3

Bienvenido a Mexico ehk Tänaku teehooldus tööd Mehhikos



TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

TGR läheb mehhikosse olles liider nii meeskondlikus kui ka Individuaalses arvastuses. TGR-i jaoks liider olla pole midagi uut. Aga seevastu Tänakule on liidri positsioon uueks kogemuseks. See tähendab seda, et ta hakkab reede konkurentidele teehooldus töid pakkuma. Jääb ainult loota, et ta reede väga palju ei kaota ja suudab järgnevatel päevadel kõrge koha eest võidelda. Võitu ei oota. Aga korralikke punkte küll.
Latvala ja Meeke on mehhikos paremas positsioonis. Mõlemad peaksid tegema korraliku tulemuse kuna stardikohad on soodsad. TGR olla ka lahti saanud neid eelmisel aastal kimbutanud probleemidest.
Ootan meeskonnalt tulemsut mis kindlustab liidrikohti.


HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #89 Andreas Mikkelsen, #6 Dani Sordo

Hyundai läheb mehhikosse eesmärgiga liidrit püüda. Sellel rallil avab oma hooaja Dani Sordo. Ning just temalt loodaks näha poodiumile tulemist. Stardib ju mees rivi lõpust ning selleks ajaks peaks ja on tee juba puhas. Neuville on natuke paremas positsioonis kui Tänak. Olen kindel, et Neuville läheb sellest rallilt võitu püüdma. Kogu meeskond peab kõvasti vaeva nägema kui tahavad peale seda rallilt juhtida punktitabelis. Kuid kogu selle keti nõrgim lüli on minu arust Mikkelsen. Talle on see ralli eluliselt oluline. Uus Boss ei ole just kõige leebem tegelane. Ning kui siin peaks Mikkelsen mingi jamaga hakkama saama siis ei ole tal meeskonnas pikka pidu. Ootan meeskonnalt head minekut ja põnevat rallit


CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lappi.

Citroen läheb mehhiko rallile vastu kolmandana mõlemas arvestuses. Ogier on kolmest tiitli jahtijast kõige paremas seisus. Ta läheb rajale kolmandana. Ning selleks ajaks on juba kaks korralikku sõidu joont ees. Lappi tuleb rajale viiendana. Ise loodan,,et Ogier suudab selle eeslistuse perfektselt ära kasutada. Ning koos Lappiga suudavad meeskonna tuua esimesele kahele kandadele. Vahe liidri Toyotaga on kõigest 11 punkti. Testidel kasutati uut agresiivset aero paketti. Kas nad ka mehhikos seda kasutava ei tea. Aga näha on , et mõlemad mehed on indu ja viha täis.. Ning tundub, et auto on ka võrreldes eelmise hooajaga kiiremaks saanud. Ootan meeskonnalt, et suudavad mõlemad poodiumile sõita.


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #33 Elfin Evans, #3 Teemu Suninen

M-Sport läheb mehhikosse kahe autoga nagu Citroengi. Sellel ralli pole ihtegi paydriverit pardale võetud. Suninen tegi Rootsis väga hea ralli ja näitas võimast kiirust. Ta ole ainuke konkurentidest kes suutis Tänakule hambaid näidata. Mehhikos ootaks temalt samasugust kiirust. Rajale peaks ta pääsema kaheksandana. Ning selleks ajaks on rada korralikult koristatud. Suninen on ainuke meeskonnast kes võib korralikult sähvatada. Evans seevastu on jäänud kuidagi kesiseks. Loodaks ja ootaks ka temalt paremaid tulemusi, et meeskonnale ilusid punkte tuua. Mõlema mehe positsioon annab selleks lootuseks alust. Ootan meeskonnalt sähvatust, et suudaksid suuremaid poisse natuke kiustata


Tulemas on unetud ööd ja meile fännidele uusi ja võimsaid emotioone pakkuv ralli.

Start the engines gentlemen


Janec End And Out.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn

J.R.G chapter 3,5

Milleks meila vaja seda Mexico Rallit?

Kohe ei oskagi kusagilt alustada. Milleks selline ralli kus pole ei publikut ja osalejaid. Täiesti arusaamatu.
Vaid viis WRC pilooti said ralli läbitud ila SR-i kasutamata. Ning viies koht kaotas võitjale üle kuue minuti.. See ralli jättis kaks okast hinge esiteks see, et Tänaku autol rehv purunes PS katsel. Ning kuidagi väga kahtlane on see kohtunike otsus punase lipuga katse peatada. Samas Sunineni masin oli rohkem teepeal risti ees. Aga seda katset ei peatatud. Selline pudru ja kapsad.
Tänak ise enesest võttis sellelt rallilt mis võtta oli võimalik. Kahju sellest PS katsest. Ogieri võitu jääb minu silmis varjutama just see punaselipu saaga. Kuidagi tundub selline nats sohi moodi see kõik olema. Saan aru, et Ogier ei ole selles süüdi. Aga aru ma ei saa kas mingid koolipoisid olid kohtunikeks pandud.
Neuville säras jälle omas tutud "headuses" Tema versus kogu maailm. kogu hyundai meeskonnal lendas see ralli vastu taevast. Mikkelsen lõpetas ikka seal kus alati. Sordost on kahju, et auto ülesse ütles. Ta oli ainuke kes oleks võinud Ogieri elu kibedamaks teha.
Positiivne üllataja oli minu jaoks Evans. Temalt tubli sõit ja korralik kolmas koht. Sellist taset tahaks Evansilt näha kogu hooaja. Aga paraku puudub tal selline stabiilsus.
Kokkuvõttes kogu see rallil jätab soovida. Miks ei eemaldata seda rallit kalendrist. Ma ei näe mõtet rallil kus kõikide klasside peale on kokku stardis 23 ekipaži. Krt kapakohila rahvarallil on ka stardis rohkem masinaid.
Kogu selle segaduse positiivne pool on see, et Tänak näitas, et ta saab ka teetöödega kenasti hakkama.

Kohtume Korsikal.

Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn

J.R.G Chapter 4

Kas Ogier jätkab sama mustrit mis eelmine aasta. Pistes kotti neljast rallist kolm võitu. Võidule sõitjaid on tegelikult väga palju. Võib tulla üllatuste rohke ralli.



:medal1 TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

Meeskond suurenda oma edu konkurentide ees. Ning läheb prantsusmaale seda edu hoidma ja suurendama. Meeskonnas on kaks sõitjat kes on asfaldil tugevad sõitjad. nendeks on Tänak ja Meeke
Mõlemad võivad koju tuua hea tulemsue. Latvala võiks tagalat kindlustada ja tiitli konkurentidel punkte eest noppida. Tänak on olukorras kus ta elus esimest korda läheb asfaldi rallill rajale esimesena. See peaks andma talle väikese eelise konkurentida ees. Sellellt rallilt ootaks temalt ka võitu. Meeke läheb rajale küll neljandana. Ning on ka võimeline poodiuile trügima.



:medal2 CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lappi

Citroen tõusis tänu Ogeri võidule mehhikos meeskondlikus arvestuses teisele kohale. Korsikal on neil kindel plaan oma kohta hoida ja miks ka mitte vahet Toyotaga vähendada. Ogier läheb rajale teisena nng tahab siit oma kodust saada hooaja kolmas võit. Lappi on asfaldil selline keskmik. Kindlasti on ta võimeline kaarte segama. Kuid tundub, et tal ei ole see Citroen veel käe sees nii hästi kui Ogieril. Tema sõit senimaani on olnud kuidagi rabe ja ebastabiilne. Mõlemalt ootan põneva lahingu andmit konkurentidele.



:medal3 HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #19 Sebastien Loeb, #6 Dani Sordo

Hyundai tänu oma kehvale esitusele mehhikos langes punkti tabelis kolmandaks. Sõitjate rivi Korsika ralliks on muljet avaldav Kõik kolm on asfadlil sisuliselt ülesse kasvanud. Ning on konkurentidele tõsiseks ohuks. Meeskonna jaoks on see ralli väga tähtis. Nimelt kui siin ka selline keskpärane tulemus tehakse siis libisevad konkurendid kaugemale. Selleks ralliks lükati Mikkelsen meeskonnast välja. Ning tema asemel on rajal Loeb. See aga tähendab seda, et Mikkelsenil kui tulemused ei parane siis ei ole meeskonnas pikka pidu.



M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #33 Elfin Evans, #3 Teemu Suninen

M-Sport Fordi mehed on eeldatavalt kõige nõrgemad. Kuid ka Evans võib asfaldil head minekut näidata.
Senini on Suninenil väga kehvasti hooaeg alanud. Evans seevastu on meeskonna esinumbri kohta hindele 3+ täitnud. Tundub, et uus meeskonna boss on võtnud meestelt pinged maha, et autod peavad kindlasti lõpuni tulema. See aga annab meestele vabad käed panna endast välja nii palju kui tuleb. Loodan, et suudavad Korsikal kiusata endast suuremaid ja tugevamaid.



Kokkuvõtteks on tulemas põnev ja üllatuste rohke ralli. Võitja soosikuid on kuus meest. Nendeks on
Tänak, Meeke toyotast. Neuville, Loeb ja Sordo Hyundaist ning Ogier Citroenist. Keegi nedest kuuest selle võidu siit võtab.
JWRC sari on rajal tagasi. Nende hulgas ka Ken Torn ja Roland Poom. Meil eestalsetel on siis kaasa elada kolmele meie mehele

Pedal to the medal

Janec End And Out
 
  • Meeldib
Reactions: An To

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G Chapter 4,5

Ralli Korsika ehk Toyota asfaldi veljed ja Evansi nightmare

Ralli kus alati juhtub midagi. Juhtus ka seekord. Ning juhtus kohe palju. Citroenide hämmastav aeglus asfaldil. Toyota oma praak velgedega ning Evansile tehtud kotijooks. Siiralt kahju on sellest, et ralli võitu ei saanud mehed kes oli kogu ralli vältel kiired. Vaid võidu võtsid mehed kes kohe kuidagi seda ei väärinud. Need seitse lisapunkti võivad hooaja lõpus valusalt vastu näppe lüüa. Ning seda võib teha ka Toyota suutmatus leida lahendus sellele müstilisele velja probleemile. Ehk tuleb pilgud pöörata mingi teise tootja poole.



:medal1 HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #19 Sebastien Loeb, #6 Dani Sordo

Oli meeskondadest siis ainus kellel joppas ikka roppu moodi. Neuvillele kukkus võit sülle. Tänu konkurentide ebaõnnele. Ralli algusel polnud nad ei kusagil. Loebil juhtus kohe ralli avakatsel äpardus Sordo näitas, et ta suudab kiiresti sõita. Aga mingi mojo jääb nagu puudu. Eks siin mängib ka rolli see, et tal ei lubata Neuvillet rünnata. Teiste pilootide kohad siis sõltuvad sellest kuidas Neuvillel läheb. Näiteks kui Neuville on neljas siis Sordo, Loeb ja Mikkelsen ei tohi ju olla temast eespool. Kokkuvõttes oli Hyundai ainuke meeskond kelle suuri muresid polnud. Ralli lõpuks juhivad nad nii Individuaalset kui meeskondliku punktitabelit. Kindlasti mitte vääriliselt. Kogu meeskond selle nelja ralli jooksul pole näidanud võiduks vajalikku kiirust.


:medal2 CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lappi

Meeskond säilitas oma teise koha. Kuid Citroenid olid hämmastavalt aeglased. Ning seda just asfaldil. Ralli suur favoriit nägi kõvasti vaeva, et masin liikuma saada. Kusjuures eelmised kaks aastat on Citroen olnud just kõval pinnasel väga kiire. Mine sa tea äkki on arenguga selles vallas vähe mööda pandud Lõpuks joppastas Ogier ikka ralli teise koha ära. Aga ütlen ausalt ei olnud ta seda teist kohta väärt. Lappi oli ikka seal kus alati. Küll oli pahasti see ja siis too. Ühesõnaga Unhappy Lappi Kruusal ehk läheb paremini.


:medal3 TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

Toyota jaoks oli kogu see ralli täielik disaster. Kiirus oli olemas nii Meeke kui ka Tänakul. Latvala oli hädas nagu mustlane mädas. Mehel on kogemusi mitme kohvri jagu. Aga pani ikka mööda oma raja kirjutamisega. Mingi jutt oli, et kasutas mingil katsel ka 2015 kirjutatud legendi. Ei tea kas recce ajal oli Latvala purjus või mis. Igatahes metsa see ralli tal läks. Meeke ja Tänak näitasid head minekut kuni......
Jälle see neetu velje probleem. Tänakul oli see veel eriti valus kuna pidi rehvi vahetama järjekordselt liidri kohal olles. Müstiliseks teeb asja olu see, et meeskond oli just siia rallile kaasa võtnud tugevamad veljed. Kogu selle ebaõnne peale kukuti punkti tabelis nii sõitjate kui ka meeskondlikus arvetuses kolmandaks.


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #33 Elfin Evans, #3 Teemu Suninen

Kõige valusamalt löödi kõige väiksemat meeskonda. Kuni ralli viimase katseni sujus kõik ideaalselt. Kuigi Sunienil oli käsk auto igaljuhul ühes tükis lõpui tuua. Suutis ta ikkagi näidata suhteliselt head kiirust. Evans tegi rallil super tööd. Mees oli väga kiire. Isegi Tänak tunnistas, et ta on õnnelik, et suudab kuidagigi põsida Evansi tempos. Auto töötas korralikult sõit oli puhas ja kiire. Aga kõik see ilus lõppes totaalse krahhiga. Ralli kõige viimasemal katsel purunes Evansi autol rehv. Ning mees pidi võidust suu puhtaks pühkima. Nagu seda veel vähe oleks siis ta ei saanud ka teist kohta. Ning pidi leppima kolmanda kohaga. Kui keegi seda võitu vääris siis oli see Evans


arvestuses kaasa teinud. Poom saavutas oma esimesel asfaldi rallil korraliku kuuenda koha. Kuigi aega läks kaduma rohkete rehvipurunemiste tõttu. Kena töö Poomilt. Torn keeras oma ralli tuksi juba soojendus katsel. Mootori vahetuse tõttu saadud viie minutiline trahv viis mehed kohe ralli alguseks viimasele kohale. Ning,et kogu see jama veel valusam oleks. Siis ei pidanud ka see vehtatud mootor valule vastu. Ning Torn jäi jalameheks.

Jääme ootama Argentiina rallit.

Janec
End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G Chapter 5

Argentiina? Kas Tänak teeb seda taas?

Juba selle kuu lõpus käivitatakse mootorid Lõuna Ameerikas. Eestlased ootavad seda etappi suure põnevusega. Sest eelmine aasta tegi taifuun Tänak seal väga kõva sõitu. Võitis 10 kiiruskatset ja pistis kotti ralli võidu. Mida suudavad konkurendid?


:medal1HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #6 Dani Sordo, #89 Mikkelsen

Hyundai meeskonnas on tagasi rivistuses Mikkelsen. Eks siis näeb mida mees suudab. Neuville läheb rajale esimesena. Kui rada on kuiv ja vihma ei tule siis on tal suht raske teed puhastada. Kuid kui on niiske siis on tal vägagi head võimalused hea tulemus välja sõita. Nüüd ei ole kedagi tema ees kes kive teele tooks. Sordo võib olla siin suhtelisel kiire. Aga kas tehnika vastu peab ja Sordo on stabiilne Kas meeskond ka peale argentiinat juhib mõlemas punkti tabelis? Selleks peab kogu meeskond näitama head kiirust.


:medal2CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lappi

Citroen oli korsikal üllatavalt aeglane. Loodan, et siin suudavad vähe kiiremat minekut näidata. Ogier läheb rajale teisena. Mingid jäljed on tal ees. Seega loogiliselt võttes peaks ta sutsu kiirem olema kui Neuville. Väga palju sõltub ilmast. Ogier on üks favoriite ralli võidule. Aga eks me näe mida teevad teised. Lappi võiks juba mingi kindluse uues meeskonnas leida. Kohati näitab täitsa kiiret minekut. Kuid juba järgmise katsel on tema jaoks kõik paigast ära. Mõlemad peavad lõpuni jõudma, et säiliks lootus meeskondlikule tiitlile.


:medal3TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

Toyota meeskonnast võiks võidule sõita kaks meest. Tänak ja Meeke. Latvala võiks ja ka peaks kindlustama tagalat. Eelmine aasta näitas Tänak võimast minekut. Nagu ka eelmine aasta läheb ta rajale kolmandana. Selleks ajaks peaks olema mingi sõidujoon juba ees. Meeke tuleb tagant poolt. Ning tema jaoks peaks tee juba puhas olema. Seega saab näha. Siit tekib huvitav küsimus. Kui rallit peaks juhtima Meeke ja Tänak on teisel kohal. Kas Meeskond annab korralduse Meekele või mitte. Loodan Meeskonnalt head rallit , et nad suudaksid taastada Meeskondliku liidri koha.


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #33 Elfin Evans, #3 Teemu Suninen

M-spordi poisid näitasid eelmine ralli väga korralikku minekut. Seega ootan mõlemalt ka sellel rallil suurde mängu sekkumist. Mõlemad stardivad suhteliselt viisakatelt positsioonidelt. Tahaks näha neid kiireid aegu sõitmas Evans hakkab kohanema oma liidri rolliga meeskonnas. Suninenil peaks masinaga juba kogemusi piisavalt olemas, et teha suurepärane ralli. M-Sport on küll väike meeskonad kuid võib teha suuri asju ja paljuski mängida olulist rolli tiitli heitluses.

Igatahes ootab meid ees. Jälle üks põnev ralli.. Oluliseks faktoriks saab kindalsti reedene ilm. Kui on kuiv siis on esimestel suht keeruline. Aga kui on niiske siis on tagant tulijatel keerulisem. Seega on võimalused 50/50


Janec
End And Out.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G Chapter 5,5

Argentiina ralli ehk Järjekordne kingitus DR. Neuvillele.

Küsite miks Doktor? Siis just sellepärast, et ta suudab alati ennast sättida olukorda kus on õigel ajal õiges kohas. Juba teine rallivõit toodi kandikul ette.



:medal1HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #6 Dani Sordo, #89 Mikkelsen

Hyundai meestele läks Argentiina ralli väga hästi. Neuville sai oma teise võidu. Mikkelsen kindlustas meeskonnale kaksik võidu. Kui Korsikal kingiti võit Neuvillele siis Argentiinas on mees ka ise oma kiirusega pildil. Aga konkurentide ebaõnne toel meeskond selle kaksik võidu ka kätte sai. Sordo tegi oma täitsa ära. Aga Mikkelsenilt küll ei oodanud midagi. Aga eks teiste ära kukkumine aitas mehe poodiumile. Meeskondlikult suurendas Hyundai edu konkurentide ees.


:medal2TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

Toyota jaoks oli see ralli suuresti probleemidaga maadlemine mitte ralli sõit. Reede oli kõigil kolmel mehel probleeme piduritega. Kuigi klassikud ütlevad, et pidurid on kiiruse surm. Siis tegelikult ilma nendeta hakkama ei saa. Laupäeval andis Meeke autol saba käigukast. Ning mingi pisike juhtme jupp rikkus Tänaku auto generaatori. Õigustatult kõlab küsimus mis on saanud Toyota pommikindlast ralliautost. Liiga palju on hakanud ilmnema üha uusi ja uusi probleeme. Vanasti kartsid, et kas Tänak püsib teel. Nüüd kardad, et kas Toyota peab vastu. Meeskond peab kiiremas korras hakkama probleemidele lahendusi otsima. Ennem kui Hyundai pikalt eest ära libiseb.


:medal3CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lappi

Citroeni jaoks lõppes rall enam vähem rahuldavalt. Ogier sai kätte kolmanda koha. Samas oli autol ka palju probleeme. Nüüd tegelikult näeb kui suurt vaeva peab Ogier nägema, et korralikule tulemusele sõita. Lappi ei ole enam see Happy Lappi. Mees ei suuda kuidagi kohaneda selle uue autoga. Asi võibolla polegi nagu mehes.. Aga see auto ise ka ei ole päris see mis olema peaks. Nüüd suutis Lappi selle ikka korralikult koogiks sõita. Selleks, et järgmisele rallile saaks minna lennutatakse Lappile siia uus kere. Vaatamata sellele, et meeskonda on rivis vaid kahe autoga. Suudetakse veel püsida meeskondliku tiitli konkurentsis


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #33 Elfin Evans, #3 Teemu Suninen

Argntiinas läks meeskonnal suht kesiselt. Oodatud kiirust ei näidanud ei Evans ega ka Suninen. Eks oma osa mängis ka siin reedene ilm. Paaril katsel suutis Evans isegi mingit kiirust näidata. Aga laupäeval lõpetas oma ralli korraliku ja silmale ilusana näiva powerslidega. Mis paraku lõppes kivi tabamisega. Auto sai sedavõrd kannatada, et Pühapäeval enam starti ei tuldud. Sunine lõpetas ralli tema jaoks tavapärasel seitmendal kohal. Meeskond vajaks omale kolmandat sõitjat kes suudaks auto ka korraliku kohaga finišisse tuua. Ma usun, et Breen ja Östberg peaks suutelised olema paremaid tulemusi näitama.

Kokku võttes oli üllatusi samas ka pettumust valmistav ralli.
Egas midagi jääme siis Tsiili rallit ootama.

Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G Chapter 7

KES VÕIDAB PORTUGALI RALLI?

Ralli Portuga alustab olukorras kus kolmel tiitli nõudlejal on kirjas kaks võitu. Viimati võitis Tsiilis Tänak.
Samas Tänaku jaoks ei ole Prtugal olnud õnnelik koht. Loodame, et Tpyota peab valule vastu ja annab Tänakule võimaluse võidelda võidu eest.



HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #6 Dani Sordo, #89 Mikkelsen

Peale tsiili rallit Hyundai jäi meeskondlukus arvestuses liidri kohale. Kuid Toyota tuli jõudsalt lähemale.
Portugalis läheb Neuville rajale kolmandana. Eks nüüd saab näha kas Tsiili raju avarii on oma jälje jätnud või mitte. Kolmandana rajale minna on suht ok. Sordo on korralik wingman kes kaitseb tagalat. Kindlasti võib ta sekkuda kõrgemasse mängu. Stardi koht on tal suht rivi lõpus. Mikkelsen ??? No ma ei tea kas tal on kõva pea või milles asi. Aga mees juba poolteist hooaega õpib autoga sõitma. Nagu klassikud ütlevad, et niimodi ei saa rallit sõita


TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

Tänaku ja toyota edu sõltub suuresti sellest kuidas tehnika vastu peab. Tänak läheb rajale teisena. Ning puhastus efekt on suuresti olemas. Selleks, et tuua koju hea tulemu on vaja Reedene päev üle elada.
Meeke võib ja tegelikult on suuteline sõitma siin välja oma hooaja parima tulemuse. Aga tal kuidagi ei suju see sõit stabiilselt. Osadel katsetel on näitab super minekut ja siis kukub täitsa ära. Latvalal pole see hooaeg olnud suurem asi. Kui mehel on mojo kaasas siis annab tehnika otsad. Aga kui tehnika vastu peab. Sii pole Latvalal mojot kaasas. Aga selleks, et kätte saada meeskondlikt tiitel selleks on kogu kolmikul vaja näidata häid tulemusi. Kaua see edu ei too kui kogu kupatus seisab ainult Tänaku õlgadel


CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lappi

Ogier taastas oma lidiri koha punkti tabelis. Mis aga tähendab, et ta läheb Portugalis rajale esimesena. Ning see toon kindlasti kaasa suure aja kaotuse. On Ccitroen hädas oma kiirusega just katsetel kui ei ole korralikku pidamist. Seda on tunnistanud nii Ogier kui ka Citroeni boss. Lappi seevastu ei saanud kiirust ülesse juat tänau argentiina avariile. Mees tunnistas ise, et ei julge vajutada. loodame,et kogu meeskonda leiab oma probleemidele lahenduse ja võitlus saab pingeliselt jätkuda.


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #33 Elfin Evans, #3 Teemu Sunine

Eelmine ralli ei tulnud Fordi poistel väga hästi välja. Aga Portugalist on meestel kogemused olemas. Ning ka stardikohad suht head, et kohe reedest vajutama saab hakata. M-Sport annad võimaluse WRC masinat maitsta Gus Greensmith-le Siiani on Gus sõitnud WRC2 pro klassis. Eks siis näha ole kas kasutab võimaluse paremini ära kui Tidemand. Meeskond tiitlit püüdma see hooaeg ei ole läinud. Aga sõitjad saavad võimalsue näidata end. Mis on tulevikku silmas pidades väga oluline asi.


Igatahse loodan, et toyota tehnika peab avastu ja tuleb m põnev ja pingeline ralli.


Janec End And Out
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn


J.R.G Chapter 8

KES VÕIDAB SARDIINIA RALLI?

Tahaks loota, et sardiinia ralli tuleb põnev ja au meeste mäng. Kindlasti nagu ka teistel kruusa rallidel saab määravaks reedene võitlus päev. Esikolmik on tabelis väikeste punkti vahedega.


HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #6 Dani Sordo, #89 Andreas Mikkelsen

Loodan,, et meeskond mängib sellel ralli aumeeste mängu. Ning ei kasuta edasportlikke võtteid. Eelmine aasta käis kõva lahing Neuville ja Ogieri vahel. Millest väljus võitjana Neuville. Hetkel on Neuville punkti tabelis kolmandal kohal. Ning omab Ogieri ees suurt eelist. Kuid viimastel rallidel on näha dententsi kus Neuville ei saa ennast kuidagi reedel käima. Kui aga käima saab siis võib ta olla üks pretendent ralli võidule. Sordo võib ka sellel rallil teha korraliku tulemuse. Tema stardi koht on selleks ideaalne. Kui muidugi tehnika vastu peab. Mikkelseni jaoks on see juba ei tea mitmes kord elulise tähtsusega ralli. Kui ka siin põrub siis võib juba Soomes ehk näha Paddonit tagasi rivis.


TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

Tänak stardib rajale teisena. Ning on suhteliselt kinldalt teepuhastaja rollis. Selleks, et Sardiinias hea tulemus saada. On oluline reede mitte väga palju kaotada. Seevastu on Meekel ja Latvalal suurepärane stardi positsioon. Portugalis näitasid mõlemad, et on võimelised väga head tulemust tegema. Loodan, et kõigil kolmel tehnika ja närvid peavad vastu. Ning suudavad meeskonlikult Hyundailt punkte tagasi näppida. Mulle tundub, et Meeke hakkab tegema vigu just pingeliste olukordades. Seda näitas ka portugali ralli. Kui Latvala oma sõidustiiliga suudab auto ühestükis hoida siis võib siit tulla väga hea tulemus


CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lapp

Citroenil on kõige raskem selle rallil. Ogier peab mine rajale esimesena. Kuna auto pole ka see mida Ogier tahab on siit raske loota võidu peale sõitmist. Nagu senine hooaeg on näidanud siis Ogier ei saa erilist või siis ei saa üldse abi meeskonna kaaslaselt. Kuna Lappi ei saa omagi sõiduga hakkama. rääkimata siis veel kellegi abistamisest. Nagu ka Mikkelsenile on see ralli Lappile suur välja kutse ja eluliselt oluline. Arvan kui sedasi edasi minna siis ei ole Lappi karjäär sugugi lilleline. Mulle tundub, et Lappi tegi väga vale sammu citroeni minemisega. Samas kui Ogier suudab vältida reede suuri vigu ja kaotust siis on ralli lõpuks võimalik vormistada päris korralikud punktid.


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #33 Elfin Evans, #3 Teemu Sunine

Fordi posid võivad siis üllatada. Tegelikult on see hooaeg läinud neil suhteliselt hästi . Sardiinita silmas pidades siis Evans võib näidata siin korralikku sõitu. Rajale läheb ta küll neljandana. Aga selleks ajaks peaks olema rada suhteliselt puhas. Loodaks näha tihedat võitlust just Meekega. Suninen vahetas jälle kaardilugejat. Mis ralli iseloomu arvestades ei ole vist kõige targem tegu. Aga noh suur mees teab mis teeb. Igatahes loodan, et Mõlemad sõitjad suudavad näidata konkurentsi võimelist sõitu. Ning ralli põneva hoida. Mul oleks väha eha meel kui üks neist poodiumi konkurentsi pressib ja teine Mikkelsenil selja prügiseks teeks.


Igatahse looda, et tuleb lahe ja põnev ralli.
 

Janec

WRC-GURU
Moderaator
5 Veebruar 2012
1,240
412
83
45
Rapla
Olen
Rallifänn

Kas Tänak suudab kaitsta oma soome ralli võitu
Suve puhkus läbi Käes aeg Soome ralliks.


HYUNDAI SHELL MOBIS WRT
SÕITJATERIVI: #11 Terry Neuville, #89 Andreas Mikkelsen # 42 Craig Breen

Meeskond alustab hooaja teist poolt olles liider. Huvitav on näha kas ja kuidas käib Hyndai käsi selle hooaja teisel poolel. Eelmised hooajad on näidanud, et nende minek pole see mis hooaja alguses. Aga nüüd Soomeks tuuakse välja mitu uuendust millega loodetakse parandada oma sooritusi just hooaja teises pooles. Sõitjate rivi on ka selline huvitav Üllatus on see, et Breen Paddoni asemel rivistusse võeti. Nüüd saab näha millega Breen siis hakkama saab. Tal peaks olema soomes päris hea kiirus. Samas Neuville ja Mikkelsen pole soomes kunagi eriti säranud.


TOYOTA GAZOO RACING WRT
SÕITJATERIVI: #8 Ott Tänak, #10 Jari-Mati Latvala, #5 Kris Meeke

Toyota käitumist saab olema tore jälgida. Mäkinen on lubanud koondada kõik jõud just Tänaku taha. Ning kas Meeke ja Latvala suudavad ja tahavad Tänakut aidata. Meeskonnal peab kõik õnnestuma kui tahetakse Hyundaiga vahet vähendada. Saab näha kas meeskond on suutnud auto kallal tööd teha, et masin ka rallile vastu peaks. Tänakul saab reedene päev raske olema. Aga ta on näidanud, et suudab esimesena rajal olles näidata väga head kiirust. Soome kiiretel teedel on vahet tagasi sõita väga raske. Selleks, et võidu eest heidelda peab reedene päev hästi õnnestuma. Nii Latvala kui Meeke peavad tegema hea tulemuse, et meeskonnale korralikud punktid ära tuua.


CITROEN TOTAL ABU DHABI WRT
SÕITJATERIVI: #1 Sebastien Ogier, #4 Esapekka Lapp

Citroeni rivistus on sarnaselt Toyotaga kus on mehed kes on vähemalt ühe korra soome ralli võitnud.
Meeskond pidi soomeks tulema uue aero paketiga. Ehk suudab Lappi ka oma kiiruse ülesse leida ja saab autoga kenasti hakkama. Ogier võiks lõpetada ralli Tänaku ja Neuville vahel. Sõitjad peavad tegeme hea töö. Ebaõnne korral võib M-Sport tulle ohtlikult lähedale või segi mööda minna.


M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM
SÕITJATERIVI: #3 Teemu Sunine, #33 Gus Greensmith, #20 Hayden Paddon.

Meekonad on väljas suhteliselt uue rivistusega. Evans vigastas eesti sõites oma selga ja peab soome ralli vahele jätma. Teda asendab rallil Gus Greensmith. See on mehele teine start WRC autol. Loodan mehelt näha head kiirust ja kindlasti lõpuni tulemust. Teiseks "uueks tulijaks" on Paddon. Hea meel on teda rivis näha. Eriti peale seda kui Hyundai talt vaiba alt tõmbas ja Breeni tema asemel meeskonda võttis. Igatahse hoian talle kõvasti pöialt, et ta oleks Breenist ja Mikkesenist kiirem. M-Spordi kooslus võib päris palju kaarte segada soome ralli


Igatahe on tulemas järjekorda põnev ja närve sööv ralli. Pikka peaus on möödas ning nüüd saab ennast jälle ralli lainele sättida.


Janec End And Out
 

Vastamiseks pead olema sisse loginud!

Liitu meie rallisõprade kommuuniga, või logi sisse!

Registreeru

Liitu meie rallisõprade kommuuniga!

Logi sisse

Oled juba kasutaja? Siis logi sisse.

ADAC Rally Deutschland

Kuu Top Kasutajad

  • Sellel kuul: 39
  • Sellel kuul: 19
  • Sellel kuul: 6
  • Sellel kuul: 3
  • Sellel kuul: 2

Viimased tegevused

Lähiajal toimuvad võistlused

Märjamaa rahvaralli (EAL KV)
Märjamaa vald
17. Lõuna-Eesti ralli 2019
Lõuna-Eesti
Bretagne WorldRX of France
Loheac-Bretagne (Prantsusmaa)

Millist foorumi disaini kasutad?

  • Valget

    Hääli: 7 21.9%
  • Musta

    Hääli: 16 50.0%
  • Klassik

    Hääli: 6 18.8%
  • Must Klassik

    Hääli: 3 9.4%

Kes tuleb 2019 WRC Maailmameistriks?

  • Ott Tänak

    Hääli: 59 98.3%
  • Sebastien Ogier

    Hääli: 1 1.7%
  • Thierry Neuville

    Hääli: 0 0.0%
  • Sebastien Loeb

    Hääli: 0 0.0%
  • Keegi muu

    Hääli: 0 0.0%

Reklaam